Založ si blog

príspevok pre Piáno

Veľmi by ma zaujímalo, či niekto z vás zaplatil ten Piano poplatok. A ak ste to urobili, tak prosím napíšte prečo?! Ja tiež debatujem rád, mám svojich obľúbencov i naopak a som si aj vedomý toho, že i keď sa vyjadrujem k palčivýmn témam a snažím sa  nazývať veci pravým menom, tak je to platné, ako mŕtvemu zubná kefka…

Napriek tomu, že vymieňanie názorov v novinách s virtualnymi partnermi mám rád a zvykol som si na to, príspevok pre Piano nezaplatím. 3 eura by mi vobec nechýbali, ale mám za to, že také veci sa budú diať len keď na ne budeme pristupovať. Niektoré princípy asi treba ctit – a byť si vedomý, že to Piáno bez prispievateľov proste fungovať nebude! 🙂

Kto dnes komplet ovláda Slovensko? !

06.02.2021

Korporácie? Tzv „finančný systém“ či Matrix? ….A kto presne? To u nás vie asi len zopár ľudí. V každom prípade fungujú premyslene, neunáhľujú sa a všetko robia v ten „správny čas“! Ich cieľom je ekonomicky ovládnuť celé Slovensko, pevne ho pripútať do euroatlantických štruktúr – aby v zahraničnej politike a geopolitických [...]

generál Lučanský – kto zastavil média? !

05.01.2021

Generál Lučanský – veľmi silná osobnosť, chlap ako remeň (podľa všetkých čo ho poznali) – sa dobrovolne vráti z Chorvátska, aby sa zmárnil…?! Po prvom „úraze“ sa celé Slovensko dožadovalo fotiek, videa…ako vyzerá tvár vazobne stíhaného generála. A inak všadeprítomné média naraz nič – žiadne cvakanie fotoaparátov pri [...]

Transparentný nákup od Trnavskej firmy

26.10.2020

Akurát som dopozeral Matovičovu tlačovku, v ktorej obhajoval nákup juhokórejských testov od trnavskej firmy. Niekoľko krát zdoraznil cenu, vylúčil s tou firmou akékoľvek vzťahy a asi 3x pripomenul, že tej firme sa podarilo od výrobcu nakúpiť lacnejšie, ako nakúpil Bill Gates! A ako je už zvykom, tak sa Matovič pustil do úvah, za koľko by nakúpil Pellegrini… :))) No [...]

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.