Založ si blog

Archív: máj, 2019

Slovensko drahé, rodisko moje. . .

… boss zvolal neočakávaný míting a kolegyňa z vedľajšieho ofisu lajkla selfíčko z tímbildingu. Potom hodila na fejs event na večernú ekšn v najtklube, pretože Biba tam organizuje birtday párty… Bude to kúl! No a v Záhorskej Bystrici konečne otvorili streetworkoutové ihrisko, aby záhoráci vedzeli, že tam múžú běhat po venku…

Pokračovanie článku

Je náš najvačší spojenec naozaj zárukou mieru? Vzorom demokracie a slobodného trhu?

Nechcem tu viesť žiadne duchaplné kydy – len okopírujem nadpisy zpráv z posledných dní na Pravde.sk. Nech si každý zauvažuje sám… A začnem od dnešného rána: Pentagón predstaví plán na vyslanie tisícok vojakov na Blízky východ https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/513121-pentagon-predstavi-plan-na-vyslanie-tisicok-vojakov-na-blizky-vychod/ USA chcú trestať firmy […]

Pokračovanie článku

Nesmieme zabudnúť!

– že SLOVANIA boli na hitlerovskom eliminačnom liste hneď za židmi a cigánmi! – že počas 6 ročného trvania Protektorátu a Slovenského štátu, prišlo v Československu o život 360 tisíc ľudí! – že na Slovensku bolo viacero vypálených obcí, 211 masových hrobov a že sa v Nemeckej z ľudí varilo vápno… – že nás oslobodila Červená armáda, […]

Pokračovanie článku

Som Slovan!

Keď som pobýval v zahraničí (utiekol som za minulého režimu) a stretol som kdekolvek – v supermarkete, v parku, na ulici, v autobuse…nejakého slovana, tak mi vždy srdce poskočilo! Automaticky som sa začal usmievať a často som sa i prihovoril… Bolo jedno, či to bol poliak, bulhar, srb, či niekto z bývalého ZSSR – vždy ma to stretnutie potešilo. A ani som […]

Pokračovanie článku
884. deň: Dve rany pre Kremeľ: Ukrajinci zasiahli základňu na Kryme, Brusel poslal Kyjevu 1,5 miliardy eur zo zhabaných aktív

884. deň: Dve rany pre Kremeľ: Ukrajinci zasiahli základňu na Kryme, Brusel poslal Kyjevu 1,5 miliardy eur zo zhabaných aktív

26.07.2024 06:00

Kyjev chce ľudí, ktorí boli odsúdení za kolaboráciu s Ruskom, vymieňať za zajatých Ukrajincov.

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

26.07.2024 09:04

Situácia je najnapätejšia na stanici Montparnasse. Vecou sa už zaoberajú kriminalisti.

Takto bude vyzerať nová vojenská nemocnica v Prešove. Kaliňák chce, aby bola hotová už o tri roky

Takto bude vyzerať nová vojenská nemocnica v Prešove. Kaliňák chce, aby bola hotová už o tri roky

26.07.2024 06:00

Minister obrany priamo hovorí, že šetriť na takom dôležitom strategickom projekte sa neoplatí.

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.